35. Inne zastosowanie taśmy klejącej ;)


Od czasu zmiany wyglądu bloga aż chce mi się go prowadzić ;)
Postanowiłam, że nie będę już robić jak dawniej, czyli zbierać kilku wzorów i wszystkich wrzucać do jednej notki. Od teraz jeden post = jeden manicure ;)



Przejdźmy jednak do tematu. Ostatnio, zupełnie przypadkiem odkryłam właściwości mojej nowej taśmy klejącej (matowej) - bardzo łatwo odchodzi od papieru razem z tuszem. Może być to przekleństwo, ale także błogosławieństwo.

Chyba każdy słyszał o naklejkach do paznokci. Ich wzorów jest niezliczona ilość, jednak nie jest to nic spersonalizowanego. Chcesz kwiatka? Serduszko? Ok, idziesz do sklepu i masz. Co jednak w chwili, gdy chcesz jakiś własny obrazek, logo ulubionego zespołu albo cokolwiek innego, czego po prostu nikt więcej na paznokciach nie ma?

Ostatnio, gdy użyłam markera zamiast rapidografa, to zaczęłam myśleć nad innymi kombinacjami - co jeszcze mogę wykorzystać do paznokci, a mam to w zasięgu swojego wzroku. I tak powstała ta notka! ;)

Co więc zrobiłam?

1. Najpierw wydrukowałam logo mego ulubionego zespołu w wielkości odpowiedniej do rozmiaru paznokci.
2. Przykleiłam na wydruk taśmę i zaraz potem ją odkleiłam
3. Wycięłam około połowę wzorku (drugą część zostawiłam na razie w spokoju, by ją przykleić do parapetu bez obaw o zniszczenia.)
 
(jakość słaba, gdyż telefonem robione ;/)

4. Przygotowałam paznokcie - zmatowiłam, przemyłam cleanerem i potraktowałam primerem.
5. Wycięłam resztę wzorku i przykleiłam na paznokcie.
(to już ostatnie foto z telefonu, obiecuję!)

6. Pomalowałam paznokcie hybrydą bezbarwną (w tym momencie dołożyłam również cyrkonie) i wszystko pod lampę.
7. Paznokcie, na których wzorku nie chciałam, pomalowałam hybrydą brokatową 
(2 warstwy) i utwardziłam każdą warstwę po kolei. 
8. Po raz ostatni pomalowałam wszystko bezbarwną hybrydą i znów włożyłam pod lampę.
9. Przemyłam paznokcie cleanerem i gotowe! ;)

Efekt:






Co myślicie o takim sposobie zdobienia? Chciałybyście wypróbować? :) 
Czekam na Wasze opinie w komentarzach :)


4 komentarze:

 

Wyświetlenia

Translate